zaterdag 7 oktober 2017

Republiek der Zeven Verenigde Nederlanden

Republiek der Zeven Verenigde Nederlanden













Het onrecht ligt aantoonbaar eerder dan de staatsgreep (in Nederland) van 1801(denk aan de veel oudere papal bulls)

Een stukje Nederlandse geschiedenis (die in de schoolboekjes vervalst opgetekend is: zie ook andere stukken op deze blog)

De Bataafse republiek was een opvolger van de Republiek der Zeven Verenigde Nederlanden, wat op zich een bende criminelen was...

Denk aan de VOC etc.!


We dienen volgens mij te begrijpen dat 'De Bataafse repuliek' niet iets is om op te willen teruggrijpen: ze was niet wat de meesten denken dat ze was. In 1801 wordt 'De Betaafse republiek' vervangen. 'De Republiek der Zeven Verenigde Nederlanden' is ook niet iets om een organisch onbelast(end) samen leven op te baseren.

Het 'Bataafse Gemenebest' is ook niet wat veel mensen geloven dat ze is. Dus ook daarop wil ik een 'nieuw' samen leven (wat oorspronkelijk onbelast(end) (samen) leven op Aarde is) niet baseren.


De Staatsregeling van 1798 is voortgekomen uit een vervalste geschiedenis.
Vergelijk met ERVM.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Je bent van harte welkom te reageren op de teksten van mijn blog nadat je je hiervoor aangemeld hebt.

Ik wens je veel leesplezier en inspiratie van de teksten op mijn blog. Op mijn website www.hetbewustepad.nl vind je meer...

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.